dinsdag 21 juli 2015

Bridge over troubled water

Voor onze vakantie was ik wat caches in de omgeving aan het bekijken toen mijn oog op een hele grote uitdaging viel. De cache "Bridge over troubled water" hangt onder een brug maar daar kom je niet zomaar bij. Als je gaat abseilen vanaf de brug kom je naast de cache te hangen omdat deze twee meter onder de brug (richting het midden) zit.

Als eerste moet er een touw onder de brug door gespannen worden zodat je je naar de cache toe kan trekken. Ik had gehoopt van de stroming gebruik te kunnen maken maar dat ging helaas niet lukken, er stroomde niets, al het water stond stil. Bij de cache werd geadviseerd een boot te gebruiken maar die hadden we ook niet, dan maar zwemmen. De hulptroepen op de brug werken prima mee en gooien het touw naar beneden.


Na het bevestigen van het horizontale touw kan ik me aan mijn klimtouw laten zakken.



Na het abseilen begint de zwaarste klus, het opzij werken zodat je ook bij de cache komt.


Maar dan is het uiteindelijk zo ver, de trofee in handen!!


Kortom een cache met een geweldige uitdaging!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten